Eceliza3434 Hic süt belirtisi yok bombos arada diger kizima oyun yapiyorum gel emzireyim diye belki dogum baslar diye ama booombos normalmi acaba?
Elanur070717 Eceliza3434 ben de 37+4 aynı göğüslerim endişe etme benim de hiç sogum belirtim yok oynatmak üzereyim geceleri hiç uyumuyorum
Huriye0671 Eceliza3434 benimde goguslerim cok küçük doğuma az kaldı sutlenmedi buyumedi emziremiycem galiba çok korkuyorum
Cicianne55 Eceliza3434 benim de göğüslerim küçüldü gibi hissediyorum. Uçlarından ufacık ufacık sıvı geliyor ama o baştaki ağırlığı ve büyüklükleri yok gibi umarım normaldir 🥹
Papatyakokulukiz Eceliza3434 1 sene aralıklı hamile kaldım ilkinde benimde öyleydi taş gibiydi doğuma yakın çok sertleşti şimdi yeni yeni sişmeye başladı korkmayın dogumdan sonra olur
Eceliza3434 Melismelo ilkinde böyle regl olmadan tas gibi olur ya öyledi sütyen bulamazdim simdi bombos sönük tribe girdim dogumda bi türlü gerceklesmiyor sanci acilma olmuyor iyice delirdim
Eceliza3434 Elanur070717 ah ah iyice siyirdim kayislari kopardim ne uykumdn anliyorum ne yedigimden isin tuhaf yani baskettopu gibi geziyorum etrafda ilk kizimda o bi kez oldu dogurdum o gece ama ne acilma ne sanci sadece tas gibi bi karinla geziyorum etrafda nasil hizlanir nasil gelir cok biktim :(
Eceliza3434 Huriye0671 kücük gögüs daha cok süt oluyor diye duymustum daha önce benimde büyük degl ilk kizimda cok süt oldu ama bunda tik yok
Aysecikkk_ Hiçbirşelilde göğüslerim şişmedi ağrımadı büyümedi doğumumda başlamadı 41 hatfada doğum yaptım suni sancıyla 🙁 ama sütüm var şuan emziriyorum bebeğimi boyutları aynı ama biraz büyüsün isterdim millet süyün yok sanırım göğsün büyümemiş diyip duruyor
Eceliza3434 Aysecikkk_ banada pazartryatis suni vercek cok panik oldum nasil olcak acaba zerre dogum belirtim yok sanki -.- cok biktim ve artik gerilmeye basladim bildigin agresif gibiym etrafima satasiyorum kizilcik serbeti görkem gibi laf sokuyorum sag sola sonra üzülüyorum of bi dogursamda kurtulsam… bide gögüslerim sönük olusuna taktim gel kizim emzirme oyunu oynayalim diyorum iki emiyor ama yok tik yok