Aslysf benimde suyum fazla gebelik şekerim var. Çok dikkat ediyorum ama hala fazla. Sizinde gebelik şekeri olabilir. Bazı gebelerde sonradan çıkabiliyor. Bir arkadaşımın su fazlalığı vardı 40. Haftada doğurdu herhangi bir sorunda yaşamadı. Sadece normal doğum istiyordu arkadaşım i, su fazlalığından bebek kanala giremedi sezaryen olmak zorunda kaldı.