Bugün 30+4 benim gibi olan arkadaşlar varsa burada toplanalım dedim hamileliğiniz nasıl geçiyor? Kafası aşağıdaymış bebeğimin buna sevindim normal doğum istediğim için. Ama yine de endişelerim korkularım oluyor tabi. Gebelik şekeri çıktığı için son 3 ayım beni biraz zorladı onun dışında rahat geçmişti. Sizlerin nasıl gidiyor?