Shrrife Merhaba kızlar Biraz uzınca olucak ama birçok sorunuza cevap ve ipuçları olucaktır.9aydır sessiz bir takipçiyim bir çok yaşafığım şeye burda cevap bulamadım bende bunlatı paylaşmak istedim. Eşimle ikimiz özel sektörde öğretmeniz 14ay boyunca bir çocuğumuz olsun diye uğraştık ve olmadı. İkimizinde tüm tahlilleri temizdi hsg çektirdim oda temiz çıktı. Birgün rengi garip bi akıntı yüzünden rasgrlr bir doktora gittim. Muayene sırasında doktorum 'sende POLİP var istesende bu alınmadan hamile kalamazsın' dedi. 1cm çapındaki bir ey parçası rahimde spiral görevi gördüğü için döllenen yumurtalarım bile tutunamıyormuş. 1hafta sonrasına ameliyat günüm kararlaştırıldı genel anestezi ile 15dklık bir kürtaj olfum. Bu polip denen et parçası geneldr rahme yapışık olurmuş ve farkedilmezmiş. Ameliyat oldum bir hafta kanaman oldu ve ben o ay adet olmadan hamilr kaldım. Kolay bir hamilelik geçirdim. Kızım olcağını öğrendim tüm hamileliğim boyunca normal doğuma hazırlandık. Muhteşem iğnr korkumdan dolayı sezeryan ihtimal bile değildi. 37.haftadadoktorum kızımın 4kiloyu bulduğunu ve iri bir bebek olduğunu söyledi. Omuzlarıda grniş olunca kızıma biiey olmadın diye sezeryan kararı aldık. Çok korkuyordum 39+2dr sabah 9da ameliyathaneye alındım belime iğne vuracaklar diye başlafım ağlamaya ama inanın damar yolu bişe daha çok acıtıyormuş. Doktor beni boyarkrn elinin vucüdümda olduğunu hissediyordum jeserkende hissedicem mi diye sordum. Ben sormafan önce kesmiiler bile beni. Karnıma bi bastırdılar onunet hissetti. Ama acımafı 2dk sonra kızımın sesini duydum. Alfılar çıkardılar kızımı 4kilo doğdu ve kafasında kordonu işe zaten normal başlasakta sezeryan bitermiş doğumum. 40dk sonra benide aldılar odaya kızıma kavuştum. Sonrasında şiddetli hiç ağrım olmadı kalkamak evet zordu ama anlatılan kadar değil iki afım atınca normale döndü. Sonraki bir hafta kalkıp otururken birax acıyo ama katlanılamayacak kadar değil. 2gün sonra evimize geldik. İlk kontrolde sarılık yüksek çıktı. 20sarılıkla tekrar yattık hastaneye ışık tedavisi aldık. 11le çıktık 4gün sonra tekrar 15e çıktkiı sarılığımız ama doktor normal dedi en son kanda 13e düştü. İki hafta sonra sağlık ocağından aradılar. Topuk kanında fenilketonüri değerimiz 2.7 ile şüpheli pozitif geldi. Yıkıldık yine ciddi bi hastalık sonuçta. Tedaviyr başlanmazsa altınca aydan sonra biriken fenilalin çocukta ciddi zeka geriliği yapıyor. Hayatı boyunca diyet beslenmeli ve asla protein tüketmemeli. Sağlık ocağı bunun tarama olduğunu hata olma ihtimalinin yüksek olduğunu söyledi e tekrar kan alfılar 1hafta canımızdan can gitti. Sonuç 0.8 negatif grldi ama grl gör ki insanın içi rahat etmio. Ankarada özel bir laboratuvara gidip tekrar tarama yaptırmak istiyoruz bu hafta içi. Düzen laboratuvarı bu testleri sadece buralar yapoo hastaneler yapmıyor malesef. Herşeyi öğreneyim ayrı bir başlıkta telrar paylaşıcam. Kızkm 24 günlük şu anda.eşim ilk günden her anımda en büyük desteğim ve arkadaşımdı. Hepinize güzel hamilelikler ve kolay doğumlar kızla sorularınıza cevap vermeye çalışıcam 😊
Crocusss Sağlıkla büyütün inş. Bence hiç bir sağlık sorunu çıkmayacak siz yinede içinizin rahat etmesi için gerekeni yapın tabi.
Shrrife Crocusss insan bi kere bu ihtimali düşününce içi hemen rahatlamıyor inşallah çıkmaz birşey teşekkür ederiz 😊🙏🏼