Ben çok yeni öğrendim hamileliğimi adetten 5 gün önce bel ağrısı bacak ağrısı aşırı halsizlik yaşadım 4 gün çok hafif mide bulantısı oldu hasta oluyorum sandım acile gittim gebelik testi silik çizgi çıkmıştı ama yine inanmamıştım bu kadar küçük değerle bunları yaşadığıma gittim 15 beta ile öğrendim sancılarım hastalığım hala devam ediyor çok iyi şeyler hissetmiyorum ama bakalım Salı günü kese için gidecem