prens_prenses_annesi Hamiş olan anneler Nezmn hissettiniz kizlar hareketleri yarin 12 +0 olucam 😃 2. Gebeligim
meleginannesi33 prens_prenses_annesi gene ben🌸 bugün 12+0. İkinci gebelik heyecanla bekliyorum hareketlerini 😂❤️
Sermec27 prens_prenses_annesi ilk oğlumu 18 de ikinci oğlumu 16 da üçüncü oğluma hamileyim 15 te hissettim 🥰
Sancar1302 prens_prenses_annesi şuan 18+3 çok şükür hareketleri 17 den sonra çok net hissetmeye başladım ikinci gebelik
Sinemb1406 prens_prenses_annesi ilk kızımda 20. Hafta da hissetmiştim. Şimdi tekrar kızım olacak 17. Haftamdayım birşeyler hissedeceğim diye tetikte bekliyorum ama henüz tık yok 😂