gonulmusic Çok akıntım var ve biraz önce de kahverengi akıntı olmuş pis kan gibi. Küçük kahverengi leke. Sizce acile gideyim ki karnım da agriyordu bugün zaten şimdi bunu gördüm. İnşallah birsey yoktur. 2 gün sonra kontrolüm var onu mu bekleyeyim.
Maviss718 gonulmusic canım git progestan ve iğne verirler korkma ben 8 den 15 e kadar kanama ve lekelenme yaşadım adet gibi bacağımdan süzülmüştü çok şükür birşey olmadı 🙏🥰
chaos gonulmusic bende 11+1im, ilk gebeliğimde 11 haftalıkken kahverengi lekem olduğu için gitmiştim kan uyuşmazlığı iğnesini yapmışlardı erkenden, sizde var mı uyuşmazlık
gonulmusic Maviss718 gideyim mi şimdi acile ? Süzülür derecesinde yok sadece ufak kahverengi leke ve çokça sarı akıntı 😔😔😔
Yildiz_20 chaos kardeş ne gibi testler yapnıdız bende kan uyuşmamızlık var coobus testi yapdım pozitiv çıxdı iyne yapamıyorlamı pozitiv çıkdığında öylemi
Maviss718 gonulmusic enfeksiyon olabilir sarı skıntıysa bol du iç git bence ihmal etme çok aşırı değilmiş ama yinede riske atma bence
chaos Yildiz_20 2.bebeğime hamileyim anne negatif baba pozitif olursa kan uyuşmazlığı oluyor bebekte hamileyken ve doğumdan sonra iğne oldum, bu bebeğimde hamile kalır kalmaz indirect coombs idi yanlış hatırlamıyorsam o testi yaptırdık sorun çıkmadı
Yildiz_20 chaos anladım testiniz neqativ çıkmış o Zaman iyne olduğunuza göre bende pozitiv olduğu için iyne yapılamıyormuş bebeyim risk altında düşme ihdimali var😔
Yildiz_20 chaos 3 cü iyne yapılmadı dahası kimse. Bana bu hakda bişey söylemedi iki çocuğumda pozitiv aklım almıyo iyne nasıl yapılmaz diye şimdide antiterim yükselmiç