Merve61nc ben 2 kere muayeneye gittim ama pek emin olamadim 2. Gebeligim 1. gebeligimde tansiyon problemim vardı dememe rağmen hiç tansiyon kontrolu yapmadı 2. Gitmemde kiloma dahi bakmadı ama ultrasonda bebeği çok ayrıntılı inceliyor bebekle ilgili bütün bilgileri veriyor ilgili gibi davranıyor başından savmiyor yani açıkçası tam emin olamadım o hastanede kuzenim doğum yaptı hastane hoşuma gitti ama diğer kadın doktorlardan hiç iyi şeyler duymadığım için mecbur Selami beye gidiyorum inşallah sorunsuz geçer diye ümit ediyorum