Yildiz_20 ne kilonuzu sorun edin ne sütünüzü ne ağrınızı. İnanın bana bu durum kişiye özeldir gerçekten beni de öyle manipüle ettiler ki zorunlu sezaryen olmasna rağmen kabullenemedm. Göbeğin kalacak kilon kalacak sütün gelmicek ağrın olmcak vs vs. Ama hiçbiri olmadı sütüm hemen geldi doğmdan önceki halimden daha da zayftm göbeğin g si yoktu ve hiç yatmadım hemen ayakladm. Sana tek tavsiyem doğmdan ½ hafta önce gögüslerini uyar ve doğmdan snra bol bol yürüyüş yap. Ki sütüm olmayadablirdi bunun doğm şekliyle hiçbir alakası yok bnun bilincinde olun yeter☺️