Fndaymn57 bak ikinci gebeliğim de gittiğim doktorun dediği şey çok değiştirdi beni. O bebek duracaksa eğer durur. Hiç bi ilaç hiç bir iğne o bebeği tutamaz sen istediğini yap dedi. İlk gebeliğim 3,5 sene sonra oldu ve tüp bebekle dokuz ay iğne olduğum ayağa kalkmadım ona rağmen kanamam hep oldu. Ama bunda saldım Allah’a bıraktım o bebeği bana emanet etti durursa başımın üstünde yeri var eğer alacaksa bende yapacak birşeyim yok buna sığınıyorum ben.