Darkgod Kızlar ıkıncı gebeliğim ama oğlum 4 yasında ve ben herşeyi resmen unutmuşum 😀😀😀 daha kese görmeye gıtmedım belım gün ıcınde berbat ağrıyor akşamlar da kasıklarım acaba benımle aynı durumu yaşayan varmı 🥰🥰🥰 Teşekkürler sımdıden yanıtlar için
gayesblog Darkgod benimde öyleydi 🥰 yoğun kasık ve bel ağrım vardı. İlerleyen haftalarda azalıyor. Hayırlı olsun inşallah 🙏🏻
Asi_07 Darkgod bende aynı durumdayım 4+2 olduk henüz bizde doktora gitmedik bu hafta inşallah gidicem bel kaşık göğüs ağrısı mahvoldum
Behacetler Darkgod ben 👋 Henüz 4 haftalık ve ağlayasım geliyor bel ağrısından ve arasıra da kasıklarıma çok fazla ağrı giriyor birşey olacak diye korkuyorum
Seymalar Darkgod olmaz mı ya malesefki varız 🥲 şuan 7+2 ama ben öğrenmeden öncesinden beri bel ağrısı yaşıyorum bir gün dahi geçmedi kaşık ağrısı da beşinci haftada falan başladı neredeyse her gün yaşıyorum.. doktorum ikinci gebelikler ilkine göre daha ağrılı ve sıkıntılı geçiyor dedi ama inşallah bu durum uzamaz 🫠🫠
Darkgod gayesblog ay valla gecelerı uyuyamıyorum bel agrısından unutmuşum resmen 😃😇😇😇🙏🙏teşekkürler aynı olan bırılerını duymak insana bıraz daha güven verıyor 💛
Darkgod Asi_07 en son degerınız kaç çıktı ben 14 ile öğrendim hamile oldugumu ıkı güne bır kan verdım artık pazartesı cagordı doktor ama ben bel ve kasık agrısından uyuyamıyorum bıle bazen afedersınz ama sankı akıntı gelıyor gıbı hissediyorum koşuyorum tuvalete ayyy valla 🥺🥺🥺🥺🥰🙏
Asi_07 Darkgod henüz kan vermedim geçen hafta erken gebelik testi ile öğrendim salı günü kan vericem bel ve kasık ağrısı bende de var ilk üç ay normal kanama olmadığı sürece akıntı kokulu değilse o da normal çoğu gebede oluyor bende de var çok yoğun olmasa da bazen altıma kaçırdım gibi hissediyorum inşallah hayırlı sonuçlar alırız hepimiz🤲🤗
Darkgod Behacetler aynı aynı çıldırıyorum şuan bıle sağa dönüyorum yok sola dönüyorum yok sırt üstü yatıyorum yok akıntı hıssedıncd koşuyorum tuvalet e 🥺🥺🥺🥺🥺🙏
Behacetler Darkgod bende öyleyim kanamam olacakmış gibi hissediyorum aynı regl ağrısı gibi . İnş hiçbir sıkıntı olmadan sağlıkla kucağımıza almak nasip olur
Darkgod Asi_07 amın inşallah bende pazartesı gıdecegım bakalım hakkımızda her zaman hayırlısı olur inşallah 🥰🥰🥰🙏🙏🙏🙏🙏
Bir_tirtilannesii Darkgod hayırlısı olsun canım 🌸 5+6 oldum ve inanılmaz kasık ağrım var. İlk hamileligimde böyle değildi pek ağrımıyordu. Ama bunda ağrıyor belimede vuruyor ağrısı. Bı halsizlik var üzerimde. Ve bütün vücudumda kırgınlık mi desem tuhaf bir ağrı var. İnşallah bunlarla yetiniriz fazla ağrımız olmaz🙏🤍