3 aylık oğlum var eşimle arabada dolaştıralım biraz dedik araba sıcaktı. Markete uğradık ben inmedim amcası ısrar etti indirdim mecbur sevdi biraz üzerinde normal tulum dışarı tulumu battaniye vardı şapkası da vardı ama sırtı biraz terliydi. Ve hava yağmurlu serindi biraz eve getirir getirmez hemen değiştim üstünü zıbınına kadar hastalanır mı çok korkuyorum napıyım şimdi önleyebilir miyim hastalanmasını ya 😭