Kızlar merhaba, takvime göre adet 3 gün gecti. Kaset ve erken gebelik testlerim pozitif. Ama 2 gün önce kan verdim 2.3 negatif çıktı. Hala regl belirtim yok inandırdım kendimi hamile olmadığıma belki psikolojiktir diye ama bel ağrısı, aşırı uyku hali, iştah ve ani kalkışlarda göz kararması falan oluyor bi akıl verin böyle olan varmı daha önce ? Pazartesiye kadar regl olmazsam tan vericem tekrar