55selin_ tüh bunu okumadan yorumda bulundum kusura bakma üzülme ya elbet olur umudunu yitirme bak ben hiç bir sorunumuz yokken 5 yıl bekledim olmadı takıntı haline getirmiştim artık sonra dedim tamam ya olmuyor artık dediğim ay hamile kalmışım vardır rabbimin bir bildiği gelecek zamanını bekliyordur