mineoksuz11 Bugün bir aksilik olmaz ise doğum tarihimizi netleştirdik. 2. Sezeryanım olacak belden uyuşmalı istiyordum yine ama korkuyorum bu kez korktuğum da o ameliyat süreci genel mi istesem diyorum onda da uyanmak vs süreci var ayy tek gerginliğim bu 🥲
beyazkalp mineoksuz11 6 haziran ya da 10 haziran da benim de doğumum var bende kararsızım ama belden isteyeceğim sanırım 😊
Sermec27 mineoksuz11 benim de 8 9 Haziran olabilir doktorum 37 de alacak riskliyim plesentam aşağıda başka risklerde var bakalım hayırlısı olsun
Tugce_12 mineoksuz11 Benimde 40.haftam 4 hazirana denk geliyor ama bu aralar vajinadaki ağrılarım arttı bıçak saplar gibi olan ağrı var ya hani normal doğum bekliyoruz bizde bu gidişle galiba bu aralar gelicek
TwoPearls mineoksuz11 1 Haziran benimde 2.sezaryen doğum anını görmek ve daha erken toparlanmak için genel istemiyorum ama bu kez bende sebebini bilmiyorum çok korkuyorum ilkinde daha sakindim Allah yardımcımız olsun sağlıkla kucağımıza alalım inşallah.
mineoksuz11 beyazkalp sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🥹 benim ilki rahattı ama işte sonuçta her şeyi duyup görmek biraz geriyor ister istemez
Tugce_12 mineoksuz11 Amin canım çok teşekkür ederim hepimizin kolaylıkla sağlıkla doğumlarımız olsun inşAllah 🧡🥰
Spgrr TwoPearls benimde 11 haziran sanırım ikincide neler yaşayacağımızı çekeceğimiz acıları bildiğimiz için daha çok korku ve panik oluyor. Düşününce ya da burda sezaryen ağrısıyla ilgili birsey okuyunca bile karnıma ağrılar giriyor resmen sızlıyor vücudum yataktan nasıl kalkacağımı o karnıma bastiracaklari anı düşününce ( şu an yazarken bile) çok kötü oluyorum umarım hepimiz ağrısız sızısız güzel atlatırız süreci
mineoksuz11 TwoPearls gerçekten aynısı yani kendimde olmak istiyorum odaya geçtiğimde ama işte o korku daha ağır basacak diye korkuyorum inşallah kolaylıkla atlatırız bu süreci ☺️
mineoksuz11 Spgrr amiiin ben o acıyı vs artık düşünmüyorum da işte o ameliyat anı sadece o 15-20 dk beni korkutuyor nedense
TwoPearls Spgrr Peşimde bir çocuk daha var ben birazda onun için toparlanmak istiyorum yardıma kimse gelmicek pek hayırlı bir ailem yok eşimle ne kadar yapabilirsek o yüzden toparlanıp ikisine de yetmek zorunda hissediyorum o yüzden aslında bilinçaltıma korku yerleşti sanırım
zmr_20 mineoksuz11 bizim de 4 haziran sezeryan günümüz ikinci sezeryanım olacak ınsallah digeri gibi güzel geçer diye umuyorum
Akyuz_90 mineoksuz11 inşallah güzel geçer bende çok korkuyorum ama ilk defa sezaryen doğum yapmak istedim nasıl bir şey le karişlaşırım bilmiyorum 4 hazrimda gel dedi doktor ya baklim😏
TwoPearls mineoksuz11 Aslında zaman geçince hatırlamayacağız bile sadece o an için tedirgin oluyor insan haklı olarak sonuçta ameliyat ve gerçekten hiç basit bir ameliyat değil Allah büyük elbette yardımını esirgemez bizden…
Spgrr TwoPearls maalesef o konu çok daha zor benim ailem yanımda ama sezaryene kızımı bırakıp gireceğimi düşündükçe bile ağlamak istiyorum daha 20 aylık ve peşime ağlar ben ne halde girerim doguma hiç düşünemiyorum