Yani zamanınız gelmiş muhtemelen doğum belirtisidir. 😅 Sağlıkla kavuşun inşallah. Benimde 4 gecedir çok sancım tutuyor adet sancısı gibi dediğiniz gibi bacaklarıma falan yayılıyor ama benim haftam dolmadı daha endişe ediyorum o sebeple. Herkes sağlıkla vaktinde saatinde kavuşsun evladına inşallah