Kızlar bende 32+2 hiçbirşeyim yoktu hastaneye gittim doğum iznine ayrılmak için açıklığım olduğunu öğrendim ben çok hareketliydim okulöncesinde çalışıyorum sürekli eğil kalk ayakta durmaktan açılmam başlamış şuan 1 ay yataktan kalkmam yasak lütfen dikkat edin kendinize böyle olacağı aklıma gelmezdi 2 gün hastanede kaldım iğneler ilaçlar şimdi eve çıktım dua edin açılma kapansın ve vaktinde gelsin bebeğim🙏