Ezgi3535 6+2 deyim kanda ckıtı ultrosona haftaya perşembe gidcem bugün anlayamadm çok halsizim ve lekenmem gbı bşey oldu anlayamadım bnde çok hafif kan değl ondan eminim ama khvenngi gbı akıntımı acaba dedim basına gelen varmı çok hafif bi şekilde
Kubratntklu Ezgi3535 daha erken gidemez miydin düşük önleyici verirdi bende yaşadım günde 2 kez içiyordum 3e çıkardı
smnr-06 Acilde sadece kanda betaya bakıyorlar. Benimde değerlerim düşüktü progesterona bakıyor doktor emin olmak için acilde bakmıyorlar bu değere bence perşembeyi bekle derim. Lekelenme yerlesmeden dolayı olabilir kanama olmadığı sürece korkma derim
Ezgi3535 Gittm doktora ama 15gün içinde gittim icin ikinci kez randevuyu alamıyorum 15gün sonra alınıyormuş devlete gtmstm olmadı devam ederse özele Gdicem