Melikecoban Gzddlk aynen bana da doktor önde demişti gelişimi ama böyle görünce panik oldum ben de.bu zamanlarda bebek çok çabuk büyüyormuş belki o yüzden öyledir bilmiyorum ki
Gzddlk Melikecoban neyse biz beslenmemize dikkat edelim 1,2 gün bile fark ediyor tek sağlıklı olsun da bebişler :)
Dlrm Gzddlk bana da aynı şeyi demişlerdi hatta seninle aynı haftalarda aynı kiloydu ama o gelişim öndeyken bi anda sabitleniyor merak etme şuan tam haftasındayız olması gereken gibi oluyor. Ama neden öyle oluyor mantıklı bilimsel bi bilgim yok
Gzddlk Dlrm çok şükür gelişim geriliği Yok sadece merak ettiğim doktor 1 hafta önde gelişimi diyor ama kilosu önde değil yanlış mı bileği verdi o aklıma takıldı canım
Dlrm Gzddlk yok yok kafanı takma gebeliğin genelde erken zamanlarında Bebek suyun içinde olduğu için ölçümlerinde fazla değerler çıkabiliyor hareketlerinden dolayı ilerleyen haftalarda değerlerde aksamalar olmuyor bana doktorum demişti