Byzz61 hikayemi anlatmak gerekirse. 8 yıllık evliyim. Ilk yıl düşünmemiştik korunduk. Ve ben evlendikten sonra kilo almaya başladım. Ilk yildan sonra 1 yil kendiliginden olmayinca 3. Yilimmda doktora gittim testlerimi falan yaptırdım. Esimde yaptırdı. Normal yolla olmaması icin öyle büyük bir sorunumuz yoktu. Bizde akışına bıraktık. Eşimde bende nasibimizde varsa olur dedik. Tüp bebegi hic düşünmedik. Aşılama, çatlama falan bunları da hiç denemedim ve hiç hamile de kalmadım düşüğüm falan olmadı yani. Uzun zaman geçince arada bir gidip hormon tahlillerime baktiriyordum. 110 kilo olmuştum 2020 yilinda ozaman diyet ve sporla 6 ayda 20 kilo verdim. Ama hamile kalmadım.
Sonra tekrar kilo almaya başladım tekrar eylül 2023 te 110 kiloyu gorunce diyete başladım. 3 ayda 15 kilo verdim.sonra bir diyetisyenin 10 günlük bir detoks programına katıldım bu program glüten sıfır ve sıvı ağırlıklı biraz ağır bir detokstu ama yaptım. Ve kendim o ara esimle beraber vitamin de kullanmaya başlamıştık. Ama kafamda hamilelik yoktu zayıflama düşüncesi vardı. Cok kafama takmıyordum yani. Ben o 10 günlük detoksta hamile kalmışım ama ben 1 ay sonra öğrendim. 10 gun bitince 21 günlük bir diyeti vardi onada katildim ben.21 günlük te sıfır glüten normal diyetlere gore biraz agir bir diyetti. Ben bu diyeti yaparken hamileymişim haberim yok birsürü spor hareketler yaptim.ve 6 kilo daha verdim. Diyetin bitmesine 1 gün kala 12 ocak hamile oldugumu öğrendim. Zaten duzensiz oluyordum ama arada bir duzene giriyordu. Yine diyet yaptigimdan duzenliydi .en son 30 kasım adet olmuştum. 30 araliktan beri adet sancısı çekiyorum ama adet olmadım bi türlü bende hic ihtimal vermiyordum.arkadasimin israriyla test yaptim. O anki yaşadığım şoku inanamayi anlatamam😢 hamile kaldığımda 91 kiloymuşum. Hamileliğimi öğrendiğimde 85 kiloydum. 3 sene oncede 90 kiloya düşmüştüm ama hamile kalmamıştım.
Kısacası demek istediğim zayıf olun kilolu olun pcosta sağlıklı beslenme ve spor cokcok önemli. Ve umudunuzu hic kaybetmeyin
Suan 24+1 im😊
Biraz uzun oldu kusura bakmayın. Belki ayni seyleri yasayan birileri varsa umut olur❤