Ben de Adana da yaşıyorum. Klima durumundan dolayı biraz bocaladım ama aldığım uzun kolluları müslin aldım veya incecik pamuklu ürünler, içten kolsuz zıbın özellikle onun üstüne de ince alt üst ya da tulum giydiririm dedim battaniyeler de hep müslin 🌸