Cansu777 canım benim battan tam 12 gün geçti dokuzuncu gün kan negatifti hala olmadım aşırı yemek yiyorum karnım şiş baya hemde şaşmaz adetim çok şaşkınım 12 gündür pazartesi kan vericem olmazsam artık bunalıma girdim normalde iştahım kapalıdır gündüz ağzıma hiç bişey sürmem ama gör nasıl yemeğe düşkün olmuşum geç döllenmeden şüphelendiğim için biraz daha bekliyim yoksa muayene olurum dedim