Hira098 bende aynı sizin gibi 5 sy olmsyınca panik olup doktora gittim. Hormonal herhangi bir problem olmadıgını söyledi. 1 yıl beklememi olmazsa gelmemi söyledi. Stres yaptıgın icin olmuyordur dedi. Ertesi ay ovulasyon testiyle gün belirledim ve kan sonuclarım iyi cıktıgı icin bi rahatlıkta vardı. Olmadıysa da olur demiştim ilk kez. O ay gebelik oldu. Maalesef bebeğimin 8.hafta kalbi durdu ama kürtajdan hemen 2 ay sonra tekrar gebe kaldım. Şu an 37.haftadayız.
Allah sağlık versin inşallah merak etmeyin sorun yoksa olur. Stres yapmayın. Hem kendi hem esinizin yediği ictiği herşey kaliteli embriyo icin lazım. Dikkat edin yediklerinize ictiklerinize. Aktif folat iceren bir fokikasit kullanın. Hatta esiniz de kullanabilir. Kaliteli sperm icin öneriliyor
Güzel haberlerinizi alırız en yakında insallah