Hey_makaron Ebrarcansu01 ay çok şükür iyi bari valla içim rahatladı daha doktor kontrolünde var. Öyle not dusunce önemli diye düşünmüştüm
Ebrarcansu01 Hey_makaron yok yok içiniz rahat olsun bende de çıktı bende çok araştırdım önemli bişe değil 🥰