Esrardc o zaman pozitif sonucunuz inşallah kan verin takip edin lekelenme olmuş ise doktorun varsa kan sonucunu atıp konuşun progestan yazabilir bu süre zarfında çok kendinizi yormayın sağlıkla tutunur inşallah test freely marka mi yanlış mı anladım acaba çünkü o test Kasım ayinda bana yalancı pozitif vermişti 2 testte de baya pembe çizgi vardı ama kanda negatif çıktı