Kvk doğduğundan beri gaz çıkaramıyordu ve çok kusuyordu kızım 20-25 günlüklen bir akşam morardı ağlamaktan artık hemen doktora götürdük lavman yapıldı röntgen çekildi kolik bebek dediler aşırı gazı vardı.İlk zamanlar probiyotik ve gaz damlası kullandık düzelmedi sonra ben kızımı başka bir doktora görürdüm orda bağırsak enfeksiyonu kaptığını söylediler tekrar probiyotik ve gaz damlası verdiler(2 adet) bu seferde kullandığımız probiyotik ishal yaptı ama kızım gazını çıkarmaya başlamıştı şuan 4 aylık oldu yaklaşık 1 aydıe şükür gazımız çıkıyor kendiliğinden