Leyli_gul Kızlar ilk haftalarda çok yoğun olan dolgunlarla ve hassasiyet 10 haftaya girdim azaldı yok gibi neden olabilir ?
papatya2412 Leyli_gul bende 11+2yim aşırı gögüs hassasiyetim vardı bir kaç gundur azalmaya başladı tedirgin oldum bir an☹️
Zuleyha_18 Leyli_gul zamanla azalıyor kızlar 24 haftalık hamileyim bende hiç kalmadı hassasiyet endişelenmeyin
Leyli_gul papatya2412 ay bendede işte 10+2. Olucaz Allahın izniyle ama azalınca tedirgin oldum bişey yoktur biz biraz evhamlıyız sanırım
Aslanmom1 Leyli_gul ben de yarın 10 haftalık olucam ve bu sabah azaldığını farkettim umarım her şey yolundadır
amayinedeiyiilerledim Leyli_gul hiç korkmayın şu an 36+6 yım hiç bişey yok hassasiyet namına. Ne zaman azaldı hatırlamıyorum ama son haftalarda iyice bitti. Bazen sütüm gelmeyecek diye endişeleniyorum ama yersiz bir endişe olduğunu da biliyorum 🥲😅😂
Caglab Leyli_gul En riskli dönem tabiki 12. Haftaya kadar ama gebelikte de hep aynı semptomlar gitmiyor. Yani 2. trimestirn başında ben hamile olduğumu unutuyordum.o kadar hiç bir şey yoktu😅