Ranipcneg aynen öyle benimkilerde aynı cahilletlr la bide doğruymuş gibi bı savunmaları var sanane benim çocuğundamdan halası olabilirsin benim çocuğum oldu la ne ben inekmiyim yavruyu doğurup verim.bari tam.olsun emrivakiden nefret ederim her telefonda saçma sapan şeyler diyo gerizekalı valla billa yok hareket ediyomu yok bilmem ne bide beni aramazlar eşimi ararlar eşim dogurucak sanki 😀 yok bebek hareket ediyomu yok ismi nolcak salak salak varya az kaldı lafımı diycem de az daha sabır. Sabah beri su mevlüt sinirindeyim zaten hormonlar ağzımdan fışkırıyor sinirliyim.herseye sinir oluyorum 😀