Satisati kelebegim tebrikler pozitif bende 3 haftalıkken öğrenmiştim kan testiyle değerim 3 haftaya göre fazla yüksekti ama tek fetüs gebelik yaşıyorum😊 hayırlısı olsun belkide sizin tek yada çift fetustut pazartesi sonucunuz ikiye katliycaktir
Selothatun kelebegim değerlerinizi takip edin 2 günde bir aynı saatte kan tahlili vermeye çalışın eğer 2 katına çıkıyorsa sağlıklı bir gebelik demektir :)
kelebegim Yaa Lalaydnn 11 mayısta catlatma ignesi yapmıştım 14 gün geçmiş aradan 4 hafta olmuyor mu yoksa ikiz mii😂
Lalaydnn Mercimeek ben kan verdiğimde doktora gösterdiğimde betaya göre olan değerini söylemişti kontrole gittiğimde hesaplanıyor o canım net haftası
kelebegim eyldz44 ayyy çok tskr ederim hepinize evet varmış doktorumu aradım gebelik var dedi Rabbım hepimize herkese nasip etsin kimsenin kucağını boş bırakmasın insallah🤲