Merhaba 36+2 günlük gebeyim sabah ağrı ile uyandım alt karın ve belimde regl sancısı tarzında bir şey
Sonra gecti yine uyudum ve yine aynı ağrı ile uyandım 5 dk dır ağrım devam ediyor hafif de olsa bacağımın birine vuruyor bu doğum belirtisi mi?
Karnımda hafifleme vs hissetmiyorum
Hissettiğim tamamen regl sancısının aynısı dısında baska bir belirti yok ve cok rahatsız oluyorum bu ağrıdan bugün doğru düzgün ne uyanık kalabildim ne de bebişi besleyebildim