kızlar adetim 29 mayısta olcak bu ay catlatma iğnesi oldum suan iğnenin üstünden 15 gün geçti adetime 4 gun kaldı sizce kan versem sonuc pozitif cıkarmı idrar testinde iki çizgi göremedim belirti olarak gögüs uclarım ağrıyor ishal var kasıklarımda ve belimde ara ara ağrı oluyor gece kasıklarım daha cok ağrıyor baska belirti yok bulantı halsizlik gibi seyler olmadı acaba gebelik varmı cok merak ediyorum ili gun öncw yaptığım test sanki silik cıkmıs ama bugun yaptıklarım net tek cizgiydi