Aylaa123 Syda01 yara olanlarda çokda bi işe yaramıyomus çevrem hep gögüs kalkank almıs ve doğal zeytin yağı kullanarak yaralara çözüm bulmus bende öyle yapmayı düşünüyorum
Marmadal Syda01 gümüş kalkan tavsiye ederim. Krem sürdüğünüzde her emzirmede bi de silmeniz gerekiyor. Bazı kremlerde “silinmesine gerek yok” yazsa da benim oğlum tat değişikliğini anlayıp emmiyordu.
Kubra6694 Syda01 ben 16 haftamdayim göğüs ucumda kuruluk oldu şimdilik hindistan ceviz yagini kullanıyorum iyi geliyor. Yara için lansinoh göğüs ucu kremi ve gümüş kapak aldım.Ayrica badem yagimda var ama denemedim.
Ozlemtna Bugün eczaneden aldım mustela önerdiler içerik olarak da temizmis çok memnun kalanda var twbi ben daha bebis doğunca kullanıcam😊
Elif578 Ozlemtna bence doğmadan önce kullanmaya başlayın yara olmaz ben ilk doğumunda 36. Haftadan itibaren sabah akşam sürdüm minik çok şükür yara olmadı yara olup sürünce çok zor
Ozlemtna Elif578 ne zaman başlamalıyım.bielemedim bide göğüs ucunu uyarıp süt gelmesini sebep olurum filan diye korktum şuan 33 haftayı bende 36 gibi başlayayım ozaman günde bir sefermi kullandiniz