myavocado La_sumom her kahvaltıda peynir, yoğurt haftada iki üç gün akşam, süt de yine haftada iki üç kez içiyorum. Kefir de içiyorum ben arada. Süt ve süt ürünleri kesinlikle pastörize olmasına dikkat edin
SrpYlmz La_sumom Ben kahvaltı da peynir kaşar muhakkak tüketiyorum, gün içinde kefir içiyorum meyve ile beraber ara öğün , sütü de hergun bir su bardağı ya ara öğün olarak yada akşam yatmadan önce iciyorum
Haticeburak06 La_sumom evet pastörize olması gerekiyor.sütü pek sevmiyorum ama yinede içiyorum.peynirle yoğurdu sık tüketiyorum evde meyveli yoğurt yapıyorum.ama sade yiyince midem yanıyor
Caglab La_sumom kefir ve yoğurt tüketimi önemli özellikle. Kefir bebeğin gelişimini doğrudan etkileyen besinlerdenmiş.ceviz gibi somon gibi. Pastörize olmaları gerekiyor tabiki.
La_sumom Haticeburak06 evde meyveli yoğurt yapmayı bende denemek istiyorum özel bi tarifiniz varsa almak isterşm🌸
Gulcin-2001 Tam bir süt ve süt ürünleri Aşığıyım o yüzden beni bu konu hiç zorlamadı yoğurt süt peynir türleri her zaman tüketiyorum ve tüketmeyi de çok seviyorum😄
biranne__ La_sumom her kahvaltıda yiyorum bunları ama süt arada bir ve tabikide pastörize olmalı yada inek sütü olabilir direk
Haticeburak06 La_sumom yani özel değil aslında çok basit😂 Evde ne meyve varsa blenderdan geçiriyorum ya da doğruyorum.yoğurdu koyuyorum.Ceviz kırıp içine atıyorum. Sonra bal ya da tahin pekmez koyup tüketiyorum hem lezzetli hem sağlıklı😍 Yanındada yulaflı bisküvi yiyorum
myavocado La_sumom süt, peynir, kaşar, yoğurt, ayran için bol bol 🤷 kefir olmazsa olmaz diye bir şey yok bence, alerjiniz varsa yapacak bir şey yok.
zelis63 La_sumom yoğurta peynıre aşerdim ben resmen o kadar çok yiyorum ki kahvaltıda sütte en az günde yarım litre içiyorum bazen 1 litre bile oluyor