Arkadaşlar sanırım ben hamile kalana kadar konu açacağım burda 🤣 prolaktin değerim 40 , ilk doktorum emar istemişti çrktirmeyip başka doktora gittim ve ilaç istedim . Dostinex verdi 8tablet var içerisinde . Doktor bey hergün yarım yarıö alcaksın dedi.
Sizler nasıl kullandınız ilacı? Bir de şuan yumurtlama dönemimdeyim , gebelik oluşursa ilacın bir zararı olue mu? Doktor korun demedi çünkü .