pessoaa Niğde de yaşıyorum , detaylı ultrason için Kayseri , Nevşehir ya da Konya dan önerebileceğiniz KADIN doktor var mı ? Erkek doktora muayene olmak istemiyorum. Linçlemeyin eşimin yanında utanıyorum . Sadece kadın olarak öneriniz var mı ?
Zeynepkrkytlli pessoaa sadece merakımdan soruyorum Niğde de doktor kalmadı mı😂 Yargilamiyorum sadece soruyorum Konyadayim ama doktorum erkek devlete gidiyorum eş zaten girmiyor özel mi soruyorsunuz siz
Selothatun pessoaa Kayseri’de özelde ki detaylı ultrason yapan doktorlar hep erkek diye biliyorum. Belki fakültede profesörlerden kadın doktor bulabilirsiniz oranın özelide var. Bi aramanızı tavsiye ederim
Darkgod pessoaa Yozgat’ta var ama özel bilmiyorum detaylı ne kadarda yapıyor ama arastırma da şafak bey var 590 tl hastaya bakmıyor nerdeyse sadece ekrana odaklanıyor tavsıye ederm
Sevde11 pessoaa Konyada medicana hastanesinde prof .perinatoloji uzmanı Sibel ozler var tavsiye ederim
pessoaa Zeynepkrkytlli Zeynepkrkytlli Devlet hastanesindeki doktorlar aynı anda 3 hastayı içeriye alıyorlar. Özelde de bi kadın doğum dr var onda da ilgi alaka devlettekilerden daha kötü . Burda maalesef doktor yok denecek kadar az .
Selothatun Zeynepkrkytlli Nevşehir Ürgüp’te yaşıyorum. İlçede ki kadın doğum doktoru doğum iznine ayrıldı ve yerine 3 aydır kimse yok. Merkezde ki hastaneden randevu almak mümkün değil Kayseri’ye git gel yapıyorum mecburi olarak. Ve ek olarak perinataloji bölümü Nevşehir’de hiç yok. Kayseri’de şehir hastanesinde var ondada randevu almak mümkün değil mecburi olarak özelde yaptıracağım detaylı ultrasonu.
Zeynepkrkytlli Selothatun ben konyadayim canım konya da aynı sekilde randevu bulmak çok zor Sabah 10da MHRS ye gir randevu alana kadar sistemi yenile Randevular 10da açılıyor çünkü Ben konyadayim şehir hstanesine gidiyorum doktorum erkek ama detaylı için başkası bakiyo o biraz ilgisizdi sorun olmadığı için sıkıntı yaomadim ben Arama kısmına konya özel doktor vs yazarsan çıkar Çok duyduğum isimler var da aklımda değil İnşallah gönlüne göre bir doktora denk gelirisn
pessoaa Zeynepkrkytlli Sistem gerçekten çok kötü 🤐 Bazen devlet hastanesine girince avaz avaz bağırıp kaçasım geliyor ama işimi hallettirmek için herkesin egosuna katlanmak zorundayım 🤦🏼♀️
Zeynepkrkytlli pessoaa benim gittiğim hastanede öyle egosu şişirilmiş insan pek yok herkes güler yuzlu Ama tabi devlet hastanesi sonuçta başka yerler nasıldır bilemiyorum