Gizem-1009 Merhaba güzel Anneler ilk gebeliğim bilmediğimden soruyorum maden suyu içilir mi doktora gittiğimde unuttum sorsam içenleriniz var mı
myavocado Gizem-1009 benim doktorum aksine önermişti her gün bir veya iki tane sade iç diye, içiyorum hemen hemen her gün.
Zeynepkrkytlli Gizem-1009 zaten içilmesi gerekiyor ama sade maden suyu meyveli değil Ben hiç sevmiyorum bu zamana kadar zorladım icemedim artık son günler yüzüm burusa burusa içiyorum Canınız istiyoken için hergun
elmaelmaelma Evet içebilirsiniz, özellikle 2 ve 3.trimestrda olan kramplara iyi geliyor. Ama sade veya meyveli soda değil, doğal maden suyu olanlardan içmelisiniz.
Busus Gizem-1009 maden suyu iç doktor tavsiyesi magnezyum var içinde ilerde magnezyum eksikliğinden krampların olmasın günde Bi tane muz ve maden suyu
Dilekveuzum Sade maden suyunu doktorlar tavsiye eder, ilk gebeliğimde de şimdi de hergün bir tane içmeye çalışıyorum. Sade içmekte zorlanıyorsanız içine 1 dilim limon, yada çilekle falan tadlandırabilirsiniz. Ben limon ve biraz tuz ekleyip churcill yapıyorum :)
NGold Gizem-1009 içebilirsin ben her gün içtim gebeliğim boyunca sodyumu düşük olsun sarıkız en düşüğü içeriğine dikkat et