290_kmd hamilelik durumu sisteme düştüğünde, sağlık ocakları da görmüş oluyor. Her hamilenin kendi aile hekimimliginde de takibi yapılıyor, kan ve idrar testi, aşılar. Bebek doğduğunda bebegin aşılarını da sağlık ocağı takip edecek çünkü. Beni daha aramadan, evime de çok yakın oldugu için uğramıştım, kaydımı açtılar, kendi doktorum yaptığı için orada tekrar kan ve idrar vermek istemedim, vermedim, aşı haftası gelince aşı için çağırıyorlar. Tansiyon kilo ölçümü yapıyorlar. Düzenli doktora gittiğinizi tahlilleriniz bakıldığını söylersiniz onlar zaten sistemden görüyor o zaman tekrar kan almazlar.