R_Arslan Kizlar merhabalar ben sivastan istanbula gelin geldim 3 aydir istanbulda kartalda yasiyorum burda devlette onerebileceginiz iyi bi kadin dogum uzmani varmi bayan olmasi tercihim. Özel hastane de dusunebilirim ucreti vs. Bilgilendirirseniz cok sevinirim kizlar 15 gun sonra kontrole gitmem lazim cunku
Fatovebebegi R_Arslan ama Marmara’ya gıtme kasap gıbıler hep stajer var orda Bıde yuzyılı da tavsıye etmem temız degıl doktorlarından bı Fatma hocayı begenıyorum ama hastane beş para etmez
mervegedik R_Arslan kartal lütfi kirdarda sahra sultan kara var canım ben ona gidiyorum devlet hastanesi
Hulyaaaaa75 R_Arslan canm ben pendkte yasıyodum smdi bursaya gelin geldm biizmkilerin doktoru pendk devlette selma tunc cok memnundu annemler bence sende memnun kalirsin bi bak istersen
Fatovebebegi Merhaba ben hem pendık hostupale gıdıyorum doktor Olcay hanıma çok memnunum hemde devlete gıdıyorum tuzla devlette ısın hanım Kartal Yavuz selıme de gelıyor Doğumu tuzla devlette yapıcam hastane hem yenı hem temız hemsıreler çok ılgılı tek tek odalarda kalıyorsun yoğunluk çok yok odalarda çok güzel tavsıye ederım
R_Arslan Fatovebebegi Allah razi olsun uzun uzun yazmişsin cok tesekkur ederim canim insan yabanci olunca cok afalliyor Allah razi olsun hospitalde 80 tl verip tahlillerde ekstra para mi aliyorlar
R_Arslan Fatovebebegi canim tuzla devlette isin hanimi bulamiyorum randevu icin yavuz selime baktim yine cikmiyor neden acaba
Fatovebebegi R_Arslan ben orda hıc tahlıl yaptırmadım Doktorum sağ olsun gıt sağlık ocağında yaptır dıyordu ekstra para vermıyım dıye zaten saglık ocaklarında her testı yapıyorlar ama testlere ayrı ücret odenıyor bılgınız olsun
Fatovebebegi R_Arslan renklı ultrason ıcın ben Zeynep kamıle gıttım oraya 182 den randevu alabılıyorsunuz 19 hafta ıle 24. Haftada cekılıyor ozelde yaptırmak ıstersenız 270 tl
Fatovebebegi R_Arslan ne demek canım bılıyorsam yardımcı olurum tabıkı sağlıkla alın kucağınıza yavrunuzu
Fatovebebegi mervegedik merhaba ben aşılama ıcın tedavıye o doktora gıtmıstım ayy süper bı doktor allah razı olsun ondan bana çok yardımcı olmustu suan gıdemıyorım bana uzak dıye ama çok ıyı bı doktor ya 😍