Bende dün gittim 14+3 özele gidiyorum %99 kız dedi kesin mi diye sorduğumda %1 ihtimal yanılma payı bırakıyorum dedi bana göre hiç iyi göremedi göstermedi de organını kendisi bi süre uğraştıktan sonra söyledi bu sonucu ama pek içime sinmedi haftaya tekrar kontrolüm var bakalım ne diyecek yine içime sinmezse başka bir doktora gideceğim