Bugün tam 16.haftam 🥰 Sabah doktor randevum vardı. Ultrasonla bakıldı her şeyin yolunda olduğunu söyledi. Ultrasonda 3 gün önden gidiyor, 16+3 görünüyor yani gelişimi iyi dedi. 12.hafta cinsiyete erkek demişti, bugün de kesin erkek dedi yine. Zaten Ocean Mummy kullanıyordum ona devam et dedi ve D vitaminine başlattı. 20.hafta kan tahlili vermemi ve duruma göre demir takviyesine başlayabileceğimizi söyledi. Ayrıca 20.hafta detaylı ultrason çekilmemi söyledi. Onun içinde yine işinin uzmanı olduğunu duyduğum bir doktordan randevumu aldım. Yine 20.hafta sağlık ocağından aranacağımı ve tetanoz aşısı olmam için çağırılacağımı söyledi. 12.hafta yaptığımız ikili test sonucunu whatsapptan göndermiştim sıkıntı yok demişti. Şimdi tekrar baktı fetal dna testine de gerek yok dedi. Şimdilik benim gelişmeler bu şekilde. Sizlerin nasıl gidiyo? En son randevunuz ne zamandı? Doktorlarınız neler önerdi, neler yapılmasını söyledi?