18 mayısta yumurtlamam oldu o günleri değerlendirdim bu sefer erken yumurtladım reglden 1 hafta sonra normalde tam bugünlerde olması gerekiyordu yumurtlamadan 5 gün sonra pembe leke gördüm sadece iç çamaşırıma gelmişti pembe böyle bir kaç saat sürdü sonra geçti kızlar kaşık ağrımda var ara ara bel ağrısı da yaşıyorum ama adetime daha 20 gün var sizce varıdr?