Nergis281018 Gmzatgl bende de hep bı hafta ilerde iyide doktor orda ölçüyor boyunu falan ordaki cihaz doğrusu olsun cihaz olciyor cihaza göre gelişimine göre haftani.soyluyor
Aylaa123 Gmzatgl tabikide doktoru dikkate almanız gerekiyor bebeğinizn gelişimiyle ilgili cihazlarla ölçerek bu bilgiyi veriyor sallamıyor sonuçta
Muazzezulus Doktorlar her zaman bir hafta erken konuşuyor ve adet olduğun ilk günden sayıyolar zaten bnce kendi haftani dikkate al