lilyum_ rahim filmim çekilmişti, ben anestezi almadan çektirdim çok ağrılı olmadı, regl ağrısına benzer beş on saniyelik bir ağrı hissettim sadece karın bölgemde. Tüplerin her ikisi de açıktı. Ama bilemiyorum dediğiniz gibi çok ağrılı diyenler de oluyor. Çoğu özel hastanede isteğiniz üzerine anestezi ile yapiyliyor, eğer doktorunuz filmi gerekli görürse mutlaka çektirin, korkuyorsanız anestezi ile yaptırın ama yaptırın.