DENIZ_55 fadimekkayaa bende 15 haziran 3 gündür bulantı oluyor arada iştahsızlık var kasik agrisi felan bide bugün hafif pembe leke geldi hayırlısı olsun hakkımızda inşallah
nurssmom fadimekkayaa benimde bat 15 Tabiki her zamanki gibi dayanamayıp test yaptım ama silik çıktı 😞öyle olunca dayanamadım 2 tane daha yaptım onlarda aynı silik karnıma ağrılar girdiiii
fadimekkayaa Yektek22 şu an için çok erken vücudumda belirti hissedersem reglime 3 gün kala yaparım muhtemelen ama hissetmeden de yapmayı düşünmüyorum
Minnossevgi Merhabalar burda yeniyim .hep okurdum ama dahil olayım istedim . Benim de bat 14 15 16 Haziran
Pamiramsi Bat 14 benimde test yapmaya başladım bile ahah psikopatlık derecesine çıkıyorum artık bu konuda gkdkf Ama bu ay nedense çok çok çok ümitliyim normalde her ay içimde bi umutsuzluk olur bu ay sanki hamileyim öyle hissediyorum bakın yaptığım testte de gölge gibi var sanki üstteki dün ikindiye doğru alttaki bu sabah ilk idrar ![](
fadimekkayaa Daha zamana ihtiyacımız var gibi görünüyor belirti veya yerleşme kanaması yaşayan var mı bende herşey aşırı normal ilerliyor
fadimekkayaa Sadece hep uykucuydum ama şu sıralar uykumu aldığım halde kafam tutmuyo ve hep uyuma isteği var bı kaç gündür
bilgedmr Benimde bat 14 Haziran. 31 mayısta yumurta çatladı ağrısını hissettim bütün gün. Herhangi bir belirti yok ama az önce peçeteye çok hafif pembe bir kan geldi. O kadar umudum yok ki yerleşme kanaması değil de belki sivilce falandır diye düşünüyorum.
fadimekkayaa bilgedmr inşallah hayırlısı olur hepimiz için tanımadığım birçok kişi için dua ediyorum sizin için de edicem inşallah 🥰
bilgedmr fadimekkayaa inşallah 🙏 Bende hepimiz için dua ediyorum. Allah isteyen herkese versin. Umarım daha fazla beklemeyiz.
Cnsgumus Merhabalar benim bat 9 haziran dün hem erken hem kaset test yaptım negatif çıktı yumurtlama günüm 26 mayıstı yarın sabah ilk çişle predictor marka test yapmayı düşünüyorum yarında çıkmazsa ümidimi kesmeli miyim
bilgedmr Cnsgumus çıkmazsa gecikmeyi bekleyin bence ümidinizi kesmeyin. Ovülasyon testiyle mi gördünüz 26 mayısta yoksa takvimde gösterilen tarih mi?
Kirazlar27 DENIZ_55 bende de aynı şekilde adetime 2 gün kaldı 7-8 gün varken kan verdim negatifti ama üç gündür bi midemde değişik bi bulantı var ama kusturmuyor😂 kasıklarımda ara ara ağrılar oluyor göğüslerimde hassasiyet var bakalım hayırlısı günümü bekleyeceğim
fatma4136 benimde bat 17 si gibi gorunuyor bu ay klomen kullandim 3 tane yumurtam gelişmişti yumurtlamayi 2 sinde catlamayi 3 unde gordum daha once de bir dusugum var. Ve bugun hali yikadim bir iki suan onu dusunuyorum varsa bir problem olurmu :(
erikarpuz fatma4136 bence olmaz henüz döllenme aşamasındadır hareket etmek iyi bile geliyor kan dolaşımına