Esra-135 Enfal_06 Eveet şimdi sıra buraya geldi kız yani diğer postum da ne güzel anlaşıyoruz burda aramızı niye bozdun ki 😀😀😀😀
Esra-135 Mom6535 İkinci kez kurtaj olmak benim için riskli oldugunu söylemişti doktor masa da kalırmışım bu yüzden çok dikkat etmem gerektiğini söylemişti. Endisem bu yüzden.
Mom6535 Esra-135 ben dış gebelik geçirdim çok kanamam oldu yani durmuyordu asla 3 ay kanama yaşadım insanlar beşinciyi sezaryen oluyor korkma Allah var Allah istemese hiç bişey olmaz doktor bile halt etmiş
Seyma-10 30 haftalık hamileyim 10 aylık bebeğim var ilk günden beri onunla ilgilendim taşıdım yer geldi tekmeledi tabi ki kendimizi korumalıyız ama biraz fazlası abartı ve gereksiz o kadar kasmayın ihtimal varsada gebe olduğuna dair bi kan ver bence
2princessmother Esra-135 şuan 16 haftalık hamileyim bir kızım var 15 kilo sürekli kucağımda karnıma tekmeler de yapıştırıyor gelip pat diye de vuruyor yani birşey olmuyor çok şükür bu zamana kadar olmadı. Hamile olduğumu bilmediğim zaman daha 4-5 haftalık birşeyim bildiğiniz koltuk kaldırdım ordan oraya koydum felan. 😊
mrym32 Anneolmakistiyorum1 ben doktorumun önerisiyle kullandım 3 ay olmazsa o zaman tedaviye başlayalım dedi üç 4 ay denedim olmadı femarayla hamileyim hayıt tohumunu çok duydum belki sende işe yarar