Hayalim_s İlk dogumum orda oldu ama pamdemi dönemi olduğu için kimseyi almadılar sadece yanımda bayan kalabiliyordu haftaya dogumum var sezeryan eş yanımızda kalabiliyormu bilginiz varmı
mucizeolsunn Hayalim_s muhtemelen tek kişilik odada kalırsınız o zaman refakatçi olarak eşinizi alıyolar yanınıza almazlarsa da hemşireden rica edersiniz kalacak başka kimse yık diye kabul ediyorlar
Mevoss 2 kisilik odada kalirsaniz diger kisinin refakatcisi kadin ise izin verilmiyor tek kisiliklerde kalinabiliyor diye biliyorum