Asi_07 Merhaba anneler ve anne adayları gebelikte hangi folikasiti kullandınız şuan folikoc metil folat 400 mg kullanıyorum ben ya siz 🤗
kumsal__ Asi_07 çocuk düşündüğüm için folicusa basladim doktorumda devam etmemi söyledi exrada balık yağı önerdi elimde var diye onları kullanıyorum
Asi_07 _ruhurevan_ Ben henüz doktora gitmedim öğrendiğim gün aldım eczacı bunu önerdi perşembe kontrolüm var doktora danışıcam kullanmamı isterse devam edicem
numix Gebelik öncesi 2 ay ve gebelikte 1 ay diofol kullandım. Sonra multivitamine geçtim içerisinde yine folik asit var.