34 haftalık hamileyim randevuma geldim nst de bebeğin sancısı çok çıktı 6 tane hap verdiler ciğer geliştirici iğnesi yaptılar 2 defa serum verdiler su dediler ama sanırım suni sancıydı çünkü nst ye bağlarken sancılarım oldu ve üstelik bebeğin kafası hala daha yukarıda açılmam da yok böyle bir şey başına gelen oldu mu olduysa eğer ne yaptılar sonucu ne oldu