Nasyaaa 😂 bana diyet yap demedi ne yiyorsan aynen devam güzel besliyorsun bebeğini dedi 🙄 şeker yüklemede çok iyi çıkmıştı sorun yok dedi . .bana erken doğum olabilir demedi ama benmde yaklaşık 3 hafta kdr önden gittiğine göre hazırlıklı olmamızda fayda var kiii ben hala çantamı hazırlamadım 🤭 herşey hazır yıkandı ütülendi eksiğimiz kalmadı ama çanta yapmak piskolojik olarak beni geriyor erteledikçe erteliyorum 😂 seninki hazırmı