Şuan 20+5 haftalık hamileyim dün detaylı ultrasonda iki taraflı yarik dudak ve tek taraflı yarik damak tanısı koyuldu biraz araştırdım doğduktan belli bir süre sonra tedavisi olan birseymis 2 3 hafta sonra tekrardan bakılacak bu durumu yaşayan tecrübeli arkadaşlar biraz süreci anlatabilir misiniz beslenme konuşma ameliyat süreci vs nasıl oluyor